Temps de tardor i lectures
Estos mesos reprenem les activitats habituals i estrenem coordinadores dels clubs de lectura infantil i juvenil. Marta Pellicer i Carol Salvador, respectivament. Si encara no formeu part d’un club de lectura, vos agrada llegir, compartir i fer amistats, vos els recomanem. Llegim en castellà i en valencià, sobretot novel·la, però si sou lectors/es de còmics, animeu-vos. Busquem gent per a fer un nou grup de lectura de còmics.
Seguim amb els tallers del Club del dimarts. Acabat el d’enquadernació, donem pas al de disfresses per a festejar la Nit de les Ànimes amb l’objectiu de donar a conèixer la tradició valenciana al voltant de la por. Contes, llegendes, espantacriatures, gegants, bruixes, tots i totes s’amaguen als llibres de la biblioteca. En la guia de lectura teniu informació.
Enguany la campanya Espanta la Por de l’ETNO (Museu d’Etnografia) busca respostes a la pregunta I tu, de què tens por?, adreçada a les pors adultes relacionades amb el què escoltem als mitjans de comunicació, com ara la ràdio o la televisió.
Envieu-nos respostes. Sortejarem calendaris 2026 d’Espanta la Por.
També podeu dir-nos amb què vos espantaven de menuts. Potser trobarem monstres desconeguts!
Seguiu-nos a les xarxes per a estar al dia:
https://www.leliana.es/es/pagina/somos-biblioteca
https://www.instagram.com/biblioeliana/?hl=es







