Acte per la Pau 2019

El CEL un any més, i ja són dotze, continua recordant als nostres despareguts en la guerra civil espanyola en un acte per la Pau al cementari Municipal. Un emotiu acte presentat per la nostra companya Cèlia Navarro i en el que ens ha acompanyat el grup Rossinyol de l’Escoleta del Cor de l’Eliana. La lectura de textos de Sòfocles a càrrec de Jordi Garcia, Pura Peris i Víctor Inúrria molt ben triat per Antoni Ferrer; tots ells, membres de CEL. Seguit d’una ofrena floral realitzada pels familiars, CEL i Corporació Municipal. I per acabar paraules del nostre alcalde i d’acomiadament i agraïment per part del nostre president.
El Centre d’Estudis Locals vol agrair l’assistència dels familiars dels nostres desapareguts honorats, al veïnat, al grup Rossinyol de l’Escoleta del Cor de L’Eliana, representants dels partits polítics, membres de la corporació municipal encapçalada pel seu alcalde Salva Torrent, i a les amigues i amics, companyes i companys del CEL que un any més han contribuït en que aquest acte siga tot un èxit.
I el nostre agraïment a l’Ajuntament per posar els mitijos tècnics i de personal necessaris per al desenvolupament d’aquest acte.
Finalment volem agrair les paraules de felicitació al CEL de la familia de José Maria Espinosa en boca de les seues nétes Joana i Pilar.

Fotos VIVALELIANA

 

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Cel i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.